Wednesday, January 23, 2013

Detik2 Terakhir

Akeh walaupun dah lepas bbrp hari tp still aku nak cite gak pasal kejadian 21/1...
alkisahnye,supposed, mlm 21 hb korg dah boleh bace dah update 21hb tp disbbkn tgn aku yg ta center + bbrp keadaan yg sengal dan mmbuatkan aku terdelete entri tuu....pergh...aku FRUST...FRUST sangt tp taderlah sampai mnoggeng2...mcm tak senonoh lak pasal blog nak wat keje keji cam tuu...untuk mghilngkan perasaaan frust, aku p cuci kain malam2 buta....lantaklah, kalau tak terbako je dada aku, t mule le sesak je napas nih....huhuh...at least kalau mncuci dah abes 1 keje kan?? kan senng optimis sket dlm bab2 ginih..hahah....

Dsbbkan bbrp hari da lepas aku pun ingat2 lupe...so aku cite secara roughly je la ye...21hb,petang aku mghabiskan masa yg emas tuu...kat tarack, lame dah mmndam hasrat nak berjoging tapi haram jadoh tak pg2 gak....niat seminggu tp disbbkn perasaan malas menebal sehinggu mmbuku aku qado seminggu jadik sehari je...at least tertunai gak la hasrat before balek umah an...ok lah tuuu...;p

Aku joging ader la dalam 3 round...1 round bejalan2 plus 1 round lg bejalan sambil snap2 pics....besela alang2 ta ramai org ni wat perangai mengong sket...ambik gamba2 tak berpaedah kat sekitar u yg kecik molek nih...sape nak ngate...orang pun boleh kire pakai jari tgn, kalau seblm2 nih kene pakai jari kaki skalai ta cukup tu pinjam tgn + kaki mmber sebelah...ta besh la amek gamba tyme ramai2 gitu kan~~~

Aku n Nan besuka-suki di track...^___^

Aku n Kinen...mase zaman taiko2 dulu....isk2...

Aku wat keje keji tu besama2 kawan aku mergkap rumet separuh masa, Nan.. kami gilir2 jadik photographer , posing n style nak mngkap gambo macm DSLR tp sebeno-nye digital Canon je..pun

Lepas tu malm tu pulak makan2 kat kedai oren ...yang diberi name oren...malm nih abeh RM8...order pataya + tomyam sayo...pergh senak perut den makang bnyak2 gitu hahah...agenda mealntak dihadiri 3 org ahli yg terpinggir di UMT...lepas makan, balek la ke bilik masing2...pergh rase nk suh org tolak pakai troley je...perut menegang..teringat cite katon one piece si Luffy tuu....untungnye makan2 sampai perut mmbesaw macm belon panas ta sampai 5 minit perut dy jadik cam asal balek...yg besh tuu...badan dy maintain je...keji tol pelukis dy...TT^TT...aku pon nak gak gituh hohoho...ni tak kalau 2 hari berturut2 melntak camtu  hari ke-3 naek 2 kg...sungguh terbako!!



sarapan pagi yg ta seberapa di perantauan...T^T

nasik gurin pattaya (faveret guaa~~!!!..*wink**wink*)


No comments:

Post a Comment