Sunday, February 3, 2013

Februari 2013

holla, selamt2 semuanyer...

selamat mnyambut bulan feb. sekalian umat...semoga bulan ni masa2 kite ni diisik dengan penuh dedikasi~ aku taw ni bulan valentine....tp yg aku pelik perlu ke kite sambut..koz mcm tader meaning je..in fact, mnder nih da mcm aktiviti wajib setiap tahun...sampai masuk dalm kalender nko....tak kuase aku,kalau hari tuu cuti tape gak...kan3?...mmbazer mase pun ader ugak..ye dop? hahah taderlah just bg aku kalau aku nak sambut hari kekasih ni aku akan sambut pada hari@ tarikh bile aku jumpe ngan si dia (cewwwwwahh!!) well, bakpe aku nk sambut hari yg special degn jutaan mkhluk kat atas muke bumi nih..kalau da special sgt la kan...kikikiki...sbb kalau special istilahnye mstilah korg nk korg je yg ader tamo share2 lantaklah degn slogan "sharing is caring" hak tuih!!( kasaq tak~)
Valentine tree with hearts leaves and birds Stock Photo - 11863201

ok..bile masuk buln 2 ni bermkne cuti sem aku pun dah nak abehs OMG!!! sikijap nye ase...takpe lah asal dapat gak aku balek umah mluangkan mase besame keluarge terchennta!!

story hari nih nak share, parent aku baru beli sebuah umah, kat bandar tasek putri, area2 kundang...gitu...ok llah  umah tuu...i like,the environment is nice, koz still ta ramai sgt org....infact aku cdgkan jugak lah korg beli umah kat area sini koz dah ader highway baru 'highway LATAR', so perjalnn korg agak sigkat kalau nak ke bndo...aku denga rumah kat sini murah la jugak....ikut aras lah kot kalau korg beli tgkat atas mybe murah...cam umah aku kat area bawah...sebelahnyer padang...bole la kot joging2 kalo rajen la kan...tp weolz ta sytay kat sane just dtg melepak time hujung minggu je....koz umah yg weolz stay skunk nih dah mmg tanah sendri...tanah lot...kire saje beli umah lg satu.prepare...koz kat umah aku nih kekdang kalau hujan terlebih sket mule la ir melimpah@bnjir....=.=...

umah yg parent aku beli nih....agak cantik,koz tn umah yg dulu dy dah siap renovate sket2...siling dy dah tuka...tader la rate jee...lg, lantai dy tile ngn dlm bilik air sekli dy tile...cume 2 bilik je tak sampat tile...adess...tuu yg ta besh oz bilik aku ngn adek aku je yg tader tile...umah ni ader 3 bilik...bilik dy besaw2...besh la...1 besa,1 sdrhana,1 kecik sket...tp cun laa...i like~!!! <3 br="">
1st wix: Cuci umah+pasang langsir n so on
2nd wix: Pasang tiko n golek2


2 ekoq yg bertuah..;p

tahun nih mak aku gile kucing sket...maseh remmber kah anda dgn kucing oren tuu? yg tuu mak aku bawak balek...boleh plak mnggu nih nak g umah baru tu bawak 2 ekoq (Omel+Bujal) tuu skali...dalm kete kekucing tu kene layan mcm baby...kene bedung letak kat dada...koz takut...tak kuase aku  =.=!! tp buat gak la...kalo tak mgulupor sume...masuk ni dah 2 kali dah 2 ekoq tu ikut..untung2 b4 thiz, maner ader kucing2 yg weolz bele dpt layann VVIP camni...tahun ni jela special sket huhuh...^^

bilik eden

bilik parent den

bilik ayaq....;p

bilik adek den

orite



Papai




ngntok suddah



0300 am

1 comment:

  1. ehem.. dekat dgn tasik puteri??
    haha.. rajin2 la ke rumah aku ye..
    peace y'all

    ReplyDelete