Sunday, January 13, 2013

BLOG ORENJI

Oren sedap!


Hai salam sejahtera sume...
kejadah gamba oren tetibe org tgh sebok kaler KUNING,HIJAU kat stadium, aku OREN pulak selepas mnyepi dalam....ta ingt bp tahun...hahah biaq la..sape nk MISS pun huhuh  ~(=.=)~
sian BLOG aku nih..kalau diumpamakan blog ni sebagai rumah, aku andaikan blog aku cam rumah buruk dalam hutan tuu...reput sane sini,tertggal sane sini, nk masuk pun kene bawak mgucap 10 kali, tuu pun tader hati lg nak masuk..OH MY GUCCI...(gedik je..hahah).

dalam baper tahun, semngt aku cam sekejap meresap sekejap melayang ntah kemana...kenapa aku nk rajen balek menaep blog, koz sorg mmbe aku rajen bena post2 pasal blog dy (cari follower lettew~!!!), mklumlah baru buat kan..mmg le gitu...cam aku first2 dulu..setiap hari i update uolzzz....uollz sampai maleh nk bacekan hahaha.....blog aku tak FUNNY, tp ader aku kesah ke,aku buat blog sebb nk menaep pasal ape yg aku terpikir je hahaha....so paparazi harap maaf,uollz salah tempat kay...

allrite lets end it here, harapn untuk tahun baru 2013, aku akan try merajenkn diri menaep...tmbah2 dah final year..bnyk bende nk kene buat...so bnyak le cite..g pun aku nih bukn jenis pandai borak ngat...menaep pun hmmm so2 je...takpelah...kalau ader yg sudi bace ALHAMDULILLAH...kali nih aku nak bende yg baek,suci,keji,takbur,riak dan sewaktu dengnnya kat sini...akhir kata....undian di tangan anda..SILE MGUNDI....saya tak reti politik....so no politik-debate kat sini....nak politik g tmpat len..mohon paham..


allright, 



yg benar,



adios,




        .. 
(ini SEMUT2)



;P

2 comments:

  1. uiseh.. dh kurang sawang..
    haha.. btw..
    semoga sntiasa success dgn apa yg ko wat..
    ganbatte ne

    ReplyDelete